- 387
- 231
- 106
- 92
- 36
- 30
- 20
- 19
- 6
43 720 грн.
Насос із занурювальним двигуном для відведення стічних вод із різальним механізмом для повторно-короткочасного та довготривалого режиму роботи та стаціонарного й пересувного глибинного встановлення.
Перекачування
|
|
Rexa |
Занурювальний насос для стічних вод з відцентрованою гідравлікою |
CUT |
Типоряд з різальним механізмом |
GE |
Виконання гідравлічної системи: GI = внутрішній різальний механізм GE = зовнішній різальний механізм |
03 |
Номінальний внутрішній діаметр напірного патрубка: 03 = DN 32 04 = DN 40 |
26 |
Номінальна висота подачі в м |
P |
Виконання двигуна: S = корпус двигуна з нержавіючої сталі P = корпус двигуна з сірого чавуну |
T |
Виконання під’єднання до мережі: M = 1~ T = 3~ |
15 |
Значення/10 = потужність двигуна P2 у кВт |
2 |
Кількість полюсів |
5 |
Частота (5 = 50 Гц, 6 = 60 Гц) |
40 |
Код вимірюваної напруги |
X |
Вибухозахищене виконання: Символ не додано = без вибухозахищеного виконання X = з вибухозахищеним виконанням |
P |
Електричне додаткове спорядження: Символ не додано = з вільним кінцем кабелю P = зі штекером |
Насос із занурюваним двигуном для відведення стічних вод із внутрішнім або зовнішнім різальним механізмом, виконаний у вигляді повністю занурюваного блочного агрегату для стаціонарного або пересувного зануреного встановлення та повторно-короткочасного або довготривалого режиму роботи.
Гідравліка
Відвід із напірної сторони виконано у вигляді горизонтального фланцевого з’єднання за допомогою комбінованого з’єднання DN 32/40. Максимально можлива частка сухої речовини становить 8 % (залежно від гідравліки). Використовуються одно- та багатоканальні робочі колеса.
Двигун
Використовуються двигуни з поверхневим охолодженням у виконанні для роботи від змінного та трифазного струму для прямого пуску. Напрацьоване тепло віддається через корпус двигуна безпосередньо в навколишнє середовище. Двигуни можуть експлуатуватись у зануреному стані в довготривалому режимі роботи (S1), у незануреному стані тільки в короткочасному режимі роботи (S2) або повторно-короткочасному режимі роботи (S3).
Двигуни обладнано термічним контролем обмотки. Це захищає обмотку двигуна від перегріву. У стандартному виконанні для цього застосовуються біметалеві датчики. Двигуни у P-виконанні додатково обладнано контролем моторного відділення. Електроди вологості сигналізують про потрапляння води всередину відділення.
Окрім того, двигуни можна споряджати зовнішнім стрижневим електродом для контролю ущільнювальної камери. Електрод сигналізує про потрапляння води в ущільнювальну камеру через ущільнення з боку насоса.
Стандартний під’єднувальний кабель має довжину 10 м, обладнаний штекером для роботи від змінного струму. Стандартне трифазне виконання передбачає вільні кінці кабелю та залите у водонепроникному стані на двигунах P-виконання.
Ущільнення
Між двигуном і гідравлікою знаходиться ущільнювальна камера. Вона заповнена медичним білим маслом і оберігає двигун від потрапляння середовища через ущільнення з боку насоса. Герметизація з боку насоса та двигуна реалізується за допомогою двох торцевих ущільнень, які обертаються незалежно одне від одного.
Арт.:6069867
Основные атрибуты | |
---|---|
Производитель | Wilo |
Способ установки насоса | Погружной |